صبح پنجشنبه ی خوشمزه و توام با درد من

خرید بک لینک

سلام دوستای عزیزم صبحتون بخیر و شادی و تنتون سلامت ...امروز اولین   پنجشنبه   ی ماه خرداده ...عجب صبح زیبایی ولی متاسفانه من دچار

سر درد بدی شدم ...از شدت سر درد بیدار شدم گریه..از شانسم امشب مهمون دارم ...مهمونای عزیزی که همیشه از دیدنشون خوشحال میشمبوسه

...کاش این سر درد لعنتی بره پی کارش ... این وسط روزه داری هم مزید بر علت شده حتی نمیتونم یه دونه قرص بخورم ...میترسم در نهایت

مجبور شم روزه مو بشکنم ...بگذریممم...آدمیه دیگه یه روز خوبه یه روز بد ...چشمک

جاتون خالی افطار یه غذای   خوشمزه   ای گذاشتم که نگووووووووووو....به بهخنده ....خورشت گوشت و بادمجون عزیززززم که میمیرم براش ..........یه

سوپ مرغ خوششششمزههههه......و برنج دون دون با ته دیگ زعفرانی ....و البته به مناسبت این ماه عزییز حلوااا جانن....اووووم ...جای همگی

خالی ..فقط امیدوارم شور یا بی نمک نشه چون نمیتونم تستش کنم خودممم. دم همتون گرمم ..خیلی دوستتون دارم .عاشقتونم..چشمک

پاتوق پرتقالی...

ما را در سایت پاتوق پرتقالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: پنجشنبه 13 دی 1397 ساعت: 3:39

صفحه بندی